Nie ulega wątpliwości, że większość ludzi to wzrokowcy. Firmy świadomie wykorzystują tę cechę, by...
Niezależnie od tego, czy jesteś nowym graczem na lokalnym rynku czy doświadczonym przedsiębiorcą,...
Budowanie własnej marki nie polega jedynie na wyborze poszczególnych nazw, sloganów, haseł...
Uczestnictwo w konkursach kojarzy się głównie z profitami w postaci nagród, które mogą przybierać...
Aktywne komunikowanie się z otoczeniem firmy jest bardzo ważne, ponieważ pozwala na udostępnianie...
Programy lojalnościowe stały się normą w zasadzie we wszystkich branżach. Firmy zauważyły, jak...
Za sukcesem wielu firm stoi odpowiednia i przemyślana strategia marketingowa, którą przeprowadzają...
Zintegrowanie wielu kanałów kontaktu z klientem w jeden, który jest łatwy i wygodny w obsłudze...
Bardzo ważnym elementem marketingu mix jest cena. To w dużej mierze od tego, jaką cenę za dany...
Marketing szeptany uznawany jest za bardzo skuteczną gałęź marketingu. Polega na promowaniu danego...